2014年3月11日星期二

清閒的第2天

今日寶同事返工啦~
佢返黎起碼有人同我傾幾句~
唔使悶到啞巴咁~
工作又有麻煩事~
有個客上黎搵杜經理拎貨~
點知杜經理話而家個客已經唔係佢跟~無錢收架~
叫我pass返比老闆娘~
唉~你內部d野又唔攪清楚~
個客問到我口啞啞~
好彩最終佢都出黎say個hello交代一下~
唉~
琴日有人咩都唔理就放假~
今日又有兩個咩都唔交低就出差公幹~
留返d手尾要人跟~
老闆娘又做到發老脾~
口黑面黑~
電話查詢~接駁奕非常混亂~
加上某經理又出街見客~
又要兼顧聽電話重任~
有點亂~
維修機暫時無人維修~
只係清閒地整理文件~
好眼訓~
東東同事~寶同事同我一樣都沒精打采~
三個人都渾噩地過~
真難捱~
放工快快閃人~
到醫院探望嫲嫲~
嫲嫲今日驗出有萬古霉素腸道鏈球菌~
唉~
需轉病房~
去到醫院叔已到達一齊等待~
三姑姐大姑姐係病房內~
需著上黃色保護衣~
姑姐讓我同叔入房探望~
嫲嫲似乎很辛苦~
發出聲音~很痛苦似的~
其後叔先行離開~
我同2位姑姐一齊幫嫲嫲按摩~
嫲嫲手腳仍很腫~
而且有瘀傷~
唉~好心痛呀~
姑姐更回想起~
1年前既今日~
3月11日~
當年今日我地4個係澳門旅行~
好開心~美好的回憶~
咁就1年啦~
1年前後分別真大~
而家見到嫲嫲咁辛苦~
真係好難受~
我真希望嫲嫲平安無事~
舒舒服服吧~
探完嫲嫲坐mtr回家~
蝦子餅今晚遲放工~
只好自己先返屋企煮麵~
食飽飽幫鼠鼠沖涼洗籠~
個人好攰好攰呀~
希望今晚可以早d訓啦~

沒有留言:

發佈留言