2014年3月23日星期日

滿載而歸星期日~

今日係星期日~
好好訓呀~
訓到自然醒~真舒服~
精神百倍~
起身睇陣電視~
再同蝦子餅到吉野家食下午茶~
原本想食完野去染髮剪髮~
點知食飽~2個人突然改變主意~
想去行街街購物~
於是到九龍城行aeon~
由超市~到家品部~
慢慢行~行左2個鐘~
行得開心~滿載而歸~
之後行到九龍醫院探望嫲嫲~
嫲嫲今天有點氣喘~
我同大姑姐幫手掃掃胸口~
希望令她舒服d~
同時~奕幫嫲嫲按摩手腳~
消腫後的手腳~
似乎顯得更廋~
傾談一陣~
我同蝦子餅先行離開~
坐車返黎~
買壽司返屋企開餐~
仲配埋麵豉湯~豐富又好味~
一邊食~
一邊睇(推理要在晚餐後)~
之後幫鼠鼠換糧~
鼠鼠今晚有點曳曳~
竟然試圖咬我地手指~
幸好~不算大力~
今晚都係唔好同佢地玩啦~kaka
本想早點休息~
但有點心事~始終難眠~
下午收到訊息~
無意中~某人係微信搵到我~
原來~時隔多年~
我仍在意~仍很介意~
最終~係微信中接受加好友請求~
一問一答~
冷淡回應~
得知某人近況很好~
鬆一口氣~
我會繼續祝福~
請勿打擾吧~

沒有留言:

發佈留言