2014年3月5日星期三

無辜被鬧

日日都咁眼訓~
日日都唔想起身返工~
好攰好想長抖~
天色仍然陰沉~
心情麻麻~
早上工作沒精打采~
更無辜受罪~
杜經理上倉pack貨~
某個客搵佢已經take message~
咁經理未返位點通知佢呢~
點知個客轉頭打黎投訴我~
打黎發癲鬧我話我唔通知人搵佢~
無辜被鬧~真無奈~
只好urgent打電話比經理~
點知經理仲叫我問佢咩事~叫我搵佢~
彩佢都傻呀~~我叫佢自己覆人呢~
唉~
好無辜呀~
攪到我整個朝早無晒mood~
lunch有自家製飯盒~
食飯本想訓陣~
但掛住煲劇~唔捨得訓~
最終下午渾噩地遊魂~
好想釣魚~=,="
幸好有杯咖啡頂住~
悠閒左大半日~
臨收工前突然忙到7彩~
世事就係咁~
5點半有客上黎拎野買野~
另一個客又上黎整野~
師傅又打返黎叫我幫佢call車~
仲咁岩有貨送黎要收貨~
同時間做咁多野~
最終都係遲收工~
幸好好快有車~
同k小姐到tw食麥當當~
食飽飽上學去~
今晚韓文班第6課~
仍然混亂複雜~
讀音~認字都未攪得掂~
已經學緊文法~
愈學愈亂~
 真複雜~
放學後趕快回家~
睇陣電視再幫鼠鼠換紙粒換糧~
仲要餵魚~洗碗~洗衫~
很忙碌~
係屋企工作似乎比公司更充實呢~
係時候作出準備啦~~

沒有留言:

發佈留言