2014年3月19日星期三

秘密約會

終於捱到星期三了~
呢個星期總算過左一半啦~
今早有點手忙腳亂~
忙亂急趕打送貨單~
之前叫同事提早通知我打單~
最終都係無提早通知~
攪到今早又急又趕~
好彩仲趕得切咋~
之後繼續整理文件~跟維修~
可能之前忙左輪~
所以覺得好快就到lunch啦~
lunch過後~小睡片刻~
無人嘈我~訓得特別舒服呀~^^
下午繼續遊魂~
非常寧靜~
就連整開大機既師傅都問我有無細機要幫手整~
執下單~filing~入data~
幾經辛苦先捱到6點~
放工準時閃人~
今日無心上堂~
逃學了~@@
反正kit小姐旅行未返~
無人翻譯我都聽唔明~kaka
上堂變約會~
秘密地同三姑姐到九龍富豪酒店食自助餐~
殊~這次約會2人秘密進行~
大姑姐並不知情呢~嘻嘻~
三姑姐比我早15分到達~
奕急不及待拎長腳蟹啦~
而我就7點到達~
一去到就即刻拎青口~凍蝦~長腳蟹等凍盤~
好味道呀~
之後就食刺身~鵝肝~和牛~及其他熟食~
我同姑姐一邊食~
一邊傾計~
傾訴心事~
主要傾談到嫲嫲~
自出事後~大家心情都麻麻~
很不安~
但仍要面對~及解決問題~
趁呢個機會抒發一下內心感受~
奕希望可互相支持鼓勵~
傾下計~講下笑~
更開始談到(想當年)~
由爺爺嫲嫲年代講起~
到老豆和叔的往事~
好高興聽到以前既事~
奕很佩服爺爺嫲嫲~
很溫暖呢~好開心呢~
今晚有姑姐請客~
多謝晒啦~
同姑姐邊食邊傾到9點半~
之後慢步到附近萬寧行街買野~
買完野又各自回家啦~
返到屋企睇陣電視~
洗衫~收衫~
咁又過左日lu~
很滿足~好開心呢~
很舒服的星期三呢~kaka

沒有留言:

發佈留言