2014年9月7日星期日

DB 一天遊

又到星期日啦~
放假真開心~
今日都算早起身~
早D起身~準備好一切~
出門口買COOKIE~
約埋表弟一齊到DB搵3姑姐~
今日三姑姐做我地導遊~
帶我地去四圍去~
請我地到餐廳食LUNCH~
行下PLAZA~永安~
之後仲去行白教堂~
係街頭影3D立體畫等~
我地仲用自拍神器影相~
其間笑話百出~
笑到肚痛~
日間天氣晴朗~
陽光普照~
我估今次會曬燶了~KAKA
觀光完畢~坐車到三姑姐屋企參觀~
已經有好多年無去姑姐屋企~
但感覺不算陌生~
好親切呢~
睇下電影~
休息一下~
仲有姑姐自家製藍莓CHEESE CAKE~
好味道~
家中大貓奕相當得意~
自己不自覺經常影佢相~
好可愛呀~^^
之後仲一齊玩X BOX~
今次又有笑料~
相當好笑~
大笑大跳~
玩得索晒氣啦~KAKA
好好玩呀~
玩完就出PLAZA會合姑丈~表妹~
到會所餐廳食西餐~
今晚食我至愛既牛扒~
好味道~
今日行程豐富~
真係多謝姑姐既貼心安排~
好開心呀~
不過~好攰呀~KAKA



















沒有留言:

發佈留言