2014年9月18日星期四

蕃薯仔^O^

自從9號放假日開始~
家中多左狗仔蕃薯陪伴左右~
不經不覺已在家中睡了9個晚上~
佢好乖乖~唔會吠~
間中只係發下聲~叫人陪佢玩下~
仲有就係習慣半夜叫醒我地~
可能想上床訓呱~
由第2晚開始~
我都開梳化床陪佢訓廳了~
早晚餵佢食野~
晚上仲要餵埋生果~
陪佢玩~換片~換報紙~洗面~搽藥等~
真係好似湊細路咁~
除左第2日返工佢同我都較緊張外~
之後我出門口返工佢都習慣了~
返屋企仲會出黎迎接我~
真係好WARM呀~
多左蕃薯仔~
我似乎變得更充實~
雖然經常比佢嘈醒~
但我都好享受養狗的樂趣~
經過呢一次嘗試養狗既滋味~
我確定我更愛狗仔~
今次好開心~好滿足~KAKA
BB琴晚已去完旅行回港~
今晚奕轉程叫爸爸黎接返蕃薯返屋企啦~
我真係有d唔捨得呀~


蕃薯仔已經返左自己屋企啦!多謝你陪我玩左咁多日呀 ! 真係有D唔捨得你添 ≧3≦

沒有留言:

發佈留言