2014年8月31日星期日

感動~感謝~感恩~

今日又到星期日啦~
琴晚都算夜訓~
今早奕唔算訓到好晏~
10點幾就起身啦~
今日約左堂妹琳琳到藍田食LUNCH~
佢今年買左POOH POOH立體砌圖模型比我~
佢砌左2日先完成~
仲有埋張生日卡~
真係叻~
好靚~好感動~
多謝呀~
選擇左到PIZZA HUT~
2人慢慢食~慢慢傾計~
細堂妹今次就無黎啦~
下次再見啦~
除左堂妹有禮物比我~
叔都託琳拎封利是比我賀生日~
多謝呀~
早前我先講~今年已無嫲嫲比利是我LU~
很傷感~難過呢~
今次同堂妹2個出街食飯都係第1次~
有種感覺~
就好似當年細個姑姐帶我出街咁~
如今~到我帶個細路出街了~
真係想唔認老唔得啦~KAKA
傾左陣~行陣街街就離開了~
返到屋企~休息一陣~
整理今年既生日禮物~
愈睇愈感動~
家人~朋友~同事都對我好好~
送上祝福~禮物奕很實用~好中意~
感謝奕感恩~
呢個生日~難免仲有D傷感~
但仍感謝大家的心意~
我已經好滿足好開心啦~


沒有留言:

發佈留言