2014年8月14日星期四

Pre-Birthday Dinner @Mr. Steak

不經不覺已有2星期無打Blog~
原來唔打Blog會慳好多時間~
呢2星期平靜地渡過~
並無甚麼特別~
晚上有時出街食飯~
有時外出行街購物~
回家後忙於追返幾套電視劇~
生活尚算充實~
今晚三姑姐約我到青衣城Mr. Steak食晚飯~
下星期二~
三姑姐將飛往澳洲旅遊探康康~
於是姑姐提早同我預祝生日~Kaka
2人世界到青衣城Mr. Steak~
6點9準時到達~
晚餐很多款式~
一時間有選擇困難症~Kaka
姑姐選擇鱈魚大蝦套餐~
而我選擇牛扒羊扒雞扒餐~
食物未到~
姑姐已送上無限驚喜~
臨近中秋~姑姐送上美心月餅~
蝸牛保濕套裝~實用化妝棉~
更有angus b 頸鍊作生日禮物~
好開心呀~
邊食邊傾計~
樂在其中~
有些心事~
似乎很久沒有傾談~
談論到嫲嫲~
仍然忍唔住眼濕濕~
有些心事不輕易講出~
今晚也盡訴心中情了~
愈近自己生日~
對嫲嫲的思念奕愈深~
一年前與一年後~
的確分別很大~
心仍然很痛~
食完甜品~
滿足又開心~
姑姐又有新驚喜比我~
2位餐廳職員送上心太軟蛋糕~
仲一邊唱生日歌~
一邊拍手~
姑姐奕一齊唱生日歌~
真係好感動呀~
好開心呀~
多謝姑姐為我送上無限驚喜~
竟然感動落淚了~
哈哈~
食飽飽就同姑姐行陣消化一下~
之後就各自回家啦~
今晚實在太開心太高興啦~
會唔會訓唔著架~Kaka



Thank you Aunt Becky ^^Pre-Birthday Dinner^^

沒有留言:

發佈留言