2014年10月28日星期二

痛腳vs人心

今日仍然腳腫腳痛~
行動不便~
無奈還是無法請假休息~
只可以(頂硬上)返工~
係呢件事上~
有很多不同感覺~
很感謝每一位關心我既家人~朋友~同事~
每1句窩心問候~勝過止痛藥~
十分感謝大家~
與此同時~
奕能看到人生百醜~
某d(好)同事~(好)老闆~
只在乎工作是否能順利完成~
有否影響進度~
休想可以放假休養數天~
今早一返公司成枱都係留比我做既工作~
早餐都未食~就要趕出貨~
又急又趕~
之後又要幫人搵呢樣~搵果樣~
想坐定定入文件都唔得~
又一次証明呢間公司永遠係~自己顧自己~
事不關己~己不勞心~
更嬲既係個衰老闆~
咒我去唔成旅行等保險~
仲話有醫生紙咪乜都唔使做囉~
關佢鬼事咩~佢緊係想我唔去旅行啦~
黑人憎~
之後到另一個同事開口~
(明知去旅行就唔好攪多野啦~)
低能既~意外我想既?
唔爆佢都唔係我呀><
好煩~我真希望能早日離開呢個鬼地方呢~
多艱辛捱過一天工作~
終於頂到放工~
衝忙地趕車到灣仔~
接收第2次診治~
今日比琴日更痛~
可能係清瘀血的效果~
包完藥準備離開~
驚見蝦子餅坐係到等候~
竟然黎接我~
很感動~多謝!
之後一齊到灣仔食越南河粉~
可惜有d食物仲未食得~=0=
坐地鐵回程~
隻腳咁痛~又包紮得咁大舊~
竟然奢想有人會讓座比自己~
真天真~
可惜……
或者年輕人吧…
辛苦d都要(頂硬上)啦~


沒有留言:

發佈留言