2014年6月11日星期三

心神恍惚

又到星期三了~
和平常一樣~沒有太大分別~
早餐過後~收到蝦子餅訊息~
得知佢中左六合彩~
雖然只係3個字~得40大元~
但總算中獎~都幾開心~
之後到我對號碼~
原來我都中左3個字呀~
我地都未試過兩個一齊中六合彩~
真高興滿足~
如果兩個加埋一齊中6個字仲好呀~
之後繼續努力~
專心upload data ~
搵單~開job~幫經理打信~影印等~
其實都算無事忙~
大部分文件比人hold起晒~
想做都無得做=.=
下午突然收到蝦子餅電話~
得知老人院將於下月結業~
據講領匯要收回作商場改建~
真係好離譜~裝修商場~
令街坊唔方便~
而家連老人院都被迫遷~
最慘係得返一個月時間~
院舍二百幾人~
應該大部分都會搵返同區啦~
一下子甘多人搵老人院~
真係未必搵到~
好鬼煩~
原定計劃6月辭職~
而家點走→_→
好彩仲未遞信ja~
唉~心神恍惚~
很無奈~
我的如意算盤打不響~
仲一次又一次考我應變能力~
鳴~
心情麻麻~
還是要回家煮飯~
就當寄情於此~
椒鹽豬扒~焗煙鴨胸~小堂菜~
煲薏米冬瓜豬湯~
好味道~
食飽睇陣電視就要洗碗~
今晚仲要幫鼠鼠搵木槺沖涼~
希望唔好太夜訓啦!

沒有留言:

發佈留言