2014年6月17日星期二

食齋@瀛素食

WA~琴晚又睇波到2點幾~
又心思思買返場玩下~
本來就撐C朗既~
但葡萄牙真係麻麻地~
心有不甘~
輸波後突然走去買波膽4:0~
竟然賠4.2倍~
中了~真好彩~
我既行為~連蝦子餅都嚇親~呵呵~
不得不承認自己今次好彩~
總算執返身彩~
極之眼訓~但總算知醒~
工作十分繁忙~
某大公司又send 左廿幾隻機維修~
有排做~
又要開job ~打報價單~
仲要幫倉同事整貨物~
忙到暈~
Lunch食飽訓陣好舒服~
但電話響~門鐘又響~
果個甘既小甜甜專程去我個位幾次~
又開門又望速遞員~
真煩~
我個位有錢放係到架~
唔係個個可過黎架~
甘中意開門~
比埋個門口你坐啦!
成日同肥佬講d衰野~
我就快頂唔順了→_→
今日整日都忙~
好快就到放工~
坐小巴到醫院探奶奶~
其後蝦子餅到達~
幫奶奶抹面~
情況也似乎差不多~
探望完畢~
慢步到廟街附近~
終於叫到蝦子餅陪我食齋~
很順路的到(瀛素食)~
黑松露芝士豬扒意粉~
芝士海鮮比薩~三文魚壽司~燒牛肉壽司~
吞拿魚手卷~軟殼蟹手卷~
嘩~好味好正呀!
外觀似~味道似~口感都似~
正呀!
蝦子餅奕很滿意~
只係冷氣不太大~
有d熱添~
食飽就坐mtr 返屋企啦!
今晚又想睇波添kaka~
唔知自己夠唔夠精神呢?kaka

沒有留言:

發佈留言