2014年6月4日星期三

緣慳一面

今早好不願意起身返工~
好攰~好眼訓~
死頂起身返工~
早餐後~
忙碌整理文件~
堆積如山既文件終於整理好~
另一堆舊文件尚未到我手~
老闆娘hold起晒4,5月既單~
遲遲未交到我手~
唉~
遲d又一次過比我~
到時又做死人啦~
原定今晚約左kit~寶寶~東東唱k輕鬆下~
點知~kit又話唔舒服唔黎~
叫我地自己去唱~
最終~我地都取消左~
無緣~
無街去~
只好更改行程~
買餸返屋企玩煮飯仔~
今晚整瑞士汁雞翼~鯪魚肉釀豆卜~節瓜蝦米粉絲~
煮完飯成身汗~好熱呀~
但係好好味~
食飽忙碌洗碗~
再幫鼠鼠換糧換木槺~
快d攪掂就沖涼休息啦~
好攰攰啦~
good night~

沒有留言:

發佈留言