2014年6月7日星期六

等到星期六


今早好不願意起身返工~
好攰好眼訓~
星期六返工~
又無街客~又無電話~
只好整理文件~
無無聊地渡過~
放工快快閃人~
趕返黎同姑姐到富臨飲茶~
去到姑姐們已開定位等我~
真幸福呢~kaka
邊食邊傾計~
最中意食富臨既蝦餅~煎堆~
超好味~好滿足呀~
慢慢嘆茶到4點幾~
食到好飽飽~
之後一齊到附近商場行下~
先去萬寧購物~
今天有特價~奕有贈品~
真好~
購物完~
三姑姐奕先行離開~
大姑姐陪我繼續行超市~
我樓下無超市要去到咁遠買野真唔方便~
而且人多擠迫~
超市通道貨物相當多~
四處都亂七八糟~
行得好辛苦~
如果唔係屋企無晒廁紙~
我真唔願過去呀><
行一陣買野就離開~
姑姐幫忙拎野送到我樓下先回家~
好彩有大姑姐幫忙~
thank you~
購物完畢~
可安心回家休息~
留在家中~睇陣電視~
真舒服~
明天放假又可以好好抖下啦~
放假萬歲~yeah~

沒有留言:

發佈留言