2014年6月14日星期六

苦惱

星期六返工車程順利~
原本仲以為安心的過星期六~
點知一入門口就見到肥佬~
又話出差下午返~
仲諗住唔使見到佢會開心d~
結果今早已返左黎><
想輕鬆過weekend都唔得~
成朝同果個紮孖辮既同事(小甜甜)講咸濕野~
3x幾歲紮孖辮真係好有勇氣~
睇見都頂唔住~
肥佬講得又大聲又嘈~
煩死人啦~
返到公司原來都幾多維修機要跟~
處理公事之餘~
仲要幫sandy新電話作設定~裝程式~
其他時間係到hea~
想快d收工~
臨收工前半個鐘~
肥佬先拎d印尼芒果出黎比我切~
叫我派比同事wo~
早又唔拎出黎~><
麻鬼煩~
我又唔識切~
只好叫陳經理幫手切~
再叫寶幫手清理現場~
而我就快速派生果~
派晒都已經夠鐘收工~
最終遲10分鐘收工~
唉~
未能準時閃人~
真討厭呀!
之後與大姑姐~三姑姐~彤彤到富臨嘆茶~
幾星期無見彤彤~
感覺不同了~
不知係大個女沉默了~
定有少女心事呢~
今日都食左好多野~
至愛蝦餅與煎堆~
好味道~
今餐三姑姐請客~
多謝~
其後一齊去荷里活行街~
三姑姐同彤一齊行~
我就同大姑姐行~
分開行不同商店~
有點怪怪的~
行左一陣~
最後也沒有會合~
分開走了~
回家後只想休息~好攰好攰~
其後得知彤的確為同學之間的事煩惱~
難得肯姑姐傾訴~
所以今天沒有在一起了~
看見彤的成長~
像看到自己以前長大的影子~
但她當然比我幸福~
有人傾訴~有人鼓勵~
近日發覺自己記憶力開始差~
特別係公事上~
可能已開始無心工作了~
加上好多苦惱事好煩呢~
唉~
一次又一次考驗我~
究竟幾時先可以真正的快樂無憂呢~

沒有留言:

發佈留言