2013年11月4日星期一

星期一的新嘗試

又到星期一啦~
又要開始努力返工啦~
每到星期一都會特別塞車~
真係唔明點解呢~
近日心情不太好~
真的有d影響工作~
攪到自己開始無心機返工~
好想快d離開呢到呀~
早上不太繁忙~
高層係到開會~
而我就輕鬆入下record~
蝦子餅今日單拖做野~
趁有時間~專程過黎搵我食lunch~
咁耐以來都未試過既~
一係就夾唔岩~
一係就叫左外賣~
今次終於可以同佢食lunch啦~
總算有第1次啦~哈哈~
不過~我得1個鐘食飯~
佢就要陪我趕頭趕命咁食啦~
食飽順路車我到公司樓下~
連行多幾步都唔使呀~
哈哈~
食完lunch心情大好~
努力整理文件~filing等~
順利捱到6點~
準時閃人到街市買餸~
買完餸又有蝦子餅順風車送我返去~
都幾快捷方便呀~
今晚又有新嘗試~
試下整鯪魚肉釀豆卜~
蒜辣粉絲娃娃菜~
鹽焗雞翼~
呢3個餸幾乎拆左成個廚房=.="
鹽焗雞翼都算快~
但第1次整鯪魚肉的確有d輪盡~
又驚唔熟~又驚會腥~
幸好跟住網上食譜~
總算成功啦~
而蒜辣粉絲娃娃菜~
奕係參考網上食譜~
呢餐需時比平時耐~
咁岩蝦子餅又夜返~
夠晒時間比我研究啦~
蝦子餅平時好小食魚架~
今晚竟然係咁食~
總算有點安慰啦~
食飽忙碌洗碗~
清潔廚房~
餵魚餵鼠又任務完成~
終於都可以休息抖下啦~
good night~

沒有留言:

發佈留言