2013年11月11日星期一

忙到暈

琴晚睇完演唱會返到屋企都12點幾~
沖涼~吹頭~換鼠糧都已經2點~
仲要開電腦同打blog~
最終成3點幾先訓~
今日相當眼訓呢~
有d唔想返工唷~
經過一晚尖叫~
今日已嚴重失聲~~
沙啞聲音幾乎唔願出聲~
返到公司已非常忙碌~
一大堆維修機放係我枱面都未有時間開job~
維修好既機奕堆積如山~
整日都努力工作~
忙到暈呀~
lunch食完三文治即刻小睡片刻~
訓醒總算令人精神d呢~
下午會計小姐又多口啦~
話說佢好八咁問我~(幾時到我生仔?)
我即刻講(采~死人架~咪亂講呀)
我d反應一向都較大~
唔中意講埋呢d野~
更何況關我咩事呢~
我屋企咩環境呀~
邊有人地咁好彩話要就要~
比人出賣全心握我已經夠燥~
好心公司d三姑六婆咪再咁多口啦~
事後我都補返句~(我係既咪話你知囉~我實唔會講大話握你既~)
最討厭d咁多口既人~
更何況~我講過啦~我真係要生bb一定唔再係間公司做架~
以免激親就唔好啦~
比人串完~心情極差~
繼(無所出)後~又有(幾時到你生仔呀)~
煩到死~
我真係希望快d到3月~
早d離開呢個鬼地方~
心情咁差連煮飯既mood都無~
等蝦子餅買麥當當返黎開餐~
邊睇電視邊食麥當當~
總算令心情平伏d~
幸好~還有個溫暖既家比我療傷~
早d抖下~唔好諗咁多啦~
 

沒有留言:

發佈留言