2013年11月15日星期五

突然邊爐ing

捐完血真係比平時攰d~
今早買個點心牛肉做早餐~
補充一下鐵質~
再繼續我既工作~~
早上忙碌upload資料~
忙碌之際竟然聽到個阿姐同大肚婆傾計~
話我無啦啦嬲左佢~又話我講起bb就好大反應~
仲話我唔抵得人地大肚wo~
佢都痴線架~
我使咩唔抵得呀~
隔咁多張枱遠我都聽得清清楚楚呀~
聽到都要扮聽唔到~
仲即刻眼尾跳~
我都火火地大聲話(原來比人講是非真係會眼尾跳架~)......
平時扮到楚楚可憐咁~
唔聲唔聲咁~
而家大肚大晒啦~~
錯又無人話~
遲到早退乜都得~
巴閉~
明明d人講大話在先~
有損友情既係佢呀~
仲要周圍唱我嬲左佢~
真係無奈呀~
原先計劃做到3,4月先離職~
而家都唔知頂唔頂得順呀~
整日都炆炆地~
只好專心做野~
咪理d無謂人~
放工準時閃人~
返黎準備買肥牛炒烏冬~
突然收到蝦子餅what app~
話想打邊爐~@@
於是即刻轉plan~
改到凍肉店,超市購物~
好彩仲夠時間買齊火鍋配料~
回家準備妥當~
蝦子餅返黎岩岩有得食~
慢慢(拾下拾下)
慢慢睇下電視~
真舒服自在呀~
食飽飽就洗碗啦~
再幫幾條大魚換水洗缸~
乾淨晒啦~
今晚明顯轉涼左~
都係早d訓暖下啦~
屋企邊爐ing (☆^O^☆)

沒有留言:

發佈留言