2013年11月7日星期四

疲勞的半天假

今日放假半日~
但比平時更早起身~~
好早就到達老人院等待~
今日要同奶奶到眼科醫院覆診~
原定約左9點專車接送~
可惜~等到10點3先有車到~
實在太過份啦~
最諷刺係~奶奶的覆診時間係8點9~
專車接送竟然都10點半先到達醫院~
呢種賽馬會非緊急車真係.....
等得咁耐~
比第1次醫療輔助隊既專車差得遠~
到達醫院~
推住奶奶去登記~
之後見醫生~
再走去東約期~book車~
然後又去西到拎藥~
有點混亂~
仲要推來推去~
的確有d辛苦~=,="
好彩好快攪掂晒~
11點幾就係到等車~
明明好早係到等~
但成個鐘都唔見有車~
真令人擔心~
恐怕趕唔切返工~
蝦子餅只好打電話問下~
好彩12點半終於有車~
好快就返到去老人院~
而蝦子餅更偷雞過黎陪我食飯~
再車我返公司~
幸好有蝦子餅車我返去~
如果唔係就遲到啦~
2點前返到公司~
無左半日~
做小左好多野~
趕快忙碌工作啦~
早上既工作~
同事已放晒係我枱面等我返黎做~
真係唔該晒啦~=,="
下午只係工作4個鐘~
真係過得好快~
整理完一輪~
可以順利放工啦~
今日早起奕有點攰~
所以無力氣再去探望嫲嫲~
早點回家休息啦~
坐陣打下機~
睇下電視~
之後就煮日式拉麵同煎韓式餃子~
加埋個螺肉前菜~
yummy~
蝦子餅奕食得津津樂道呢~
睇陣電視~
就要忙碌洗碗~
奕幫鼠鼠換木槺,換水,換糧~
再餵魚淋植物~
真係好充實呀~
抖足精神~
明晚又出街啦~
要食好d好好享受下啦~^^
good night~

沒有留言:

發佈留言