2013年11月24日星期日

這樣的醫療服務

琴晚無意中睇到高清台既日本電影災難片~252求生訊號
睇開又唔捨得停~
最終睇到成4點幾先訓~
一路睇就一路喊~
災難片真令人容易流眼淚呢~
訓得幾鐘又紮醒~
煮水餃米線做早餐~
之後睇陣電視~
洗衫收衫~執下屋~
原定打算執好屋再出發到mikiki行街~
卻突然收到老人院電話通知~
奶奶身體不妥要call車入院~
3點鐘到達qe~
真係非常多人~
幾經等待~
終於可以檢查了~
奶奶因尿道炎而不適~
更需要照x光~
2小時終於完成治療~
這樣的醫療效率~都算幾快~
正當讚美醫院效率高時~
奕有十分不滿之處~
由於奶奶需要使用擔架床~
需等待醫療輔助車送回老人院~
5點幾係到等~
一直等~
等到7點幾先有消息~
最終8點幾先有車~
等待醫療車竟然需要3個半鐘~
我地真係好心急呀~
奶奶中午已未飲奶~
就連夜晚都未飲~
仲要等咁耐~
我同蝦子餅真係好嬲呀~
這種醫療車服務~
真失敗~
原來上次等90分鐘都算小事啦~
今次3個半鐘呀><
時間緊迫~
我只好先行回家~
而蝦子餅奕比我遲1小時返黎~
佢更嬲老人院既阿嬸服務態度極差~
就連送返入去都話唔比入~
更大聲呼喝蝦子餅~
唉~攪到蝦子餅勁嬲呀~
話要快d轉第間老人院wo~
呢間麻煩老人院的確好衰~
如果唔係咁近我地都唔會選擇呀><
蝦子餅買埋壽司返到屋企已經10點~
成10點先食晚餐~
真係餓死人啦><
邊食邊睇電視~
總算可輕鬆dd~
餵鼠餵魚~
睇陣電視就要訓啦~
今日真係好攰啦~


沒有留言:

發佈留言