2014年1月13日星期一

嫲嫲的第45曰

又到星期一了~
又係辛苦既開始~
唔知由幾時開始~
愈來愈唔想係到返工~
沉悶~苦惱~不愉快~
好想快d離開呢到呢~
工作繁忙~
不停努力跟單~跟文件~
更要跟進維修~
又忙又亂~
加上下午放假半日~
更令人心急要快手整理妥當~
蝦子餅趁有時間接我放工~
順風車送我返黎~
的確快捷方便~
之後蝦子餅離開繼續工作~
而我就到附近書局買利是封~
時間尚早~
仲有時間食kfc下午茶~
食飽就上老人院等~
今日要陪奶奶到醫院覆診~
4點3覆診~但醫療車4點先黎~
攪到遲到又比人話~
左等右等~
終於等到見醫生~
轉頭又要安排拎藥~約期~book車~
由於醫療車又提早到達~
佢地先送返奶奶返去~
而我就係到等約期~拎藥~
其後蝦子餅奕黎接我~
送我到老人院放好藥物~
交代好一切~
就車我到松悅園探嫲嫲~
嫲嫲已睡了45日~
今天出院轉到松悅園護養院~
新環境都算整潔~
奕算寬敞~
希望能得到更好更貼心照顧~
我們繼續祈禱~
之後就同姑姐慢步離開~各自回家~
等埋蝦子餅返黎~
買燒味飯回家開餐~
今晚凍左好多~
個人又懶又攰~
加上仲有幾聲咳~
仲未好返晒~
今晚暫時唔幫鼠鼠沖涼啦~
都係早d休息仲好啦~~

沒有留言:

發佈留言