2014年1月9日星期四

何必惹我?

琴晚食完藥好早就訓左~
今早稍有好轉~
但仍然有幾聲咳~
好攰好攰~
好想好好訓到夠~
工作忙碌~
好多維修需要跟進~
好多文件需要處理~
根本無閒可以休息~
只有LUNCH食飽可抖多一陣~
之後又要忙亂的工作了~
原本可以放工準時閃人~
臨收工前比同事j先生羞辱~
(問我有無130磅~話我影相食得多野)~
我即刻大聲講話(有無130磅都唔關你事~食得多又點)
之後佢走返去倉~
幾分鐘後6點放工~
我愈諗愈唔順~
覺得比人羞辱緊~
衝去倉大聲鬧返佢~
指住佢要佢道歉~
我話(我講公事你講咩私事~同你唔係好熟~你講咩呀?)
當然~當時勁火滾~咩都爆晒出黎~
嚇得d人不停按住我~
死肥佬老細仲扮晒野唔出聲~係咁係到聽~
總之我要佢道歉~
佢最終都有道歉~
我就氣沖沖離開~
你話我野蠻都係咁話~
我無惹你~無啦啦做咩惹我話我130磅~
無野呀~痴線架~
邊有d人咁鬼多口架~
><何必惹我?係都要我爆…係都要我做返真正既我!
正衰人~><
氣沖沖離開後趕車到醫院探望嫲嫲~
看見嫲嫲~奕一樣心痛~
大姑姐告知~
中午前來見到嫲嫲個頭屈住向後~
完全向後(中)~
更痛心~嫲嫲眼睛張開~
眼甘甘咁~
聽到都可悲~
大姑姐見到痛心到流眼淚~
唉~
難怪三姑姐咁急趕想盡快出院啦~
希望出院後會有更好的照顧~
太多苦惱事~好難面對呢~

沒有留言:

發佈留言