2014年1月31日星期五

年初一 @ 賭城風雲

恭喜發財~
大年初一
祝願一切順利~身體健康~
琴晚又夜訓~
最終中午先起身~
應下節~煎蘿蔔糕當早餐~kaka
之後就趕到護老院探望嫲嫲~
當然係以嫲嫲為先呢~
問候一下嫲嫲~
嫲嫲拜年~
雖然嫲嫲仍在甜睡~
但眼皮有反應~
似乎在聽我說話呢~
臨走前~嫲嫲似乎有痰~
咳了兩聲~有點辛苦~
之後我同嫲嫲講~
我走啦我去拜年啦~
嫲嫲竟然發出一聲~(唔)@@
我再講多句你休息下啦~唔使擔心啦~
嫲嫲再發出一聲~(唔)@@
唔知係真係應我~定咁岩呢?
之後就趕到嫲嫲屋企~
三姑姐已一早到達~
準備努力煎年糕~蘿蔔糕~
其後大姑姐都到達~
繼續接力煎糕~
我奕有試下協助一下~
但可能唔同道具~
有d輪盡呢~
食飽就乖乖洗碗~
之後就交換禮物同拜利是~
今年多左份禮物~
表妹既男友~
我地沒有準備禮物~
只好比封利是回禮啦~
之後各人離開~
趕返黎放好禮盒~
再到老人院探奶奶~
嘩~
奶奶間老人院好勁~
一入門口~成班人衝出黎~
門口迎接利是~
行到入奶奶到~
仲陸續有人行黎說句恭賀說話~
真係勁呀~
以前果間老人院都無咁~
今次真係大開眼界啦~kaka
問候一下~
又要離開~
趕mtr到荷里活睇戲~
今晚睇【賭城風雲】~
新年都係想睇笑片笑下ja~
個人覺得~呢套始終不及金雞~
但算ok啦~
睇王晶~其實差不多都係果d橋段~
抄賭神係公海賭錢~
抄賭俠搵人扮球員踢波~
某d部份都幾好笑~
Benz雄同發哥都表現出色~~
但似乎有點離題~賭博場面不多~
比想像中更小~
也不足15分鐘~
如果唔當賭博片咁睇都ok既~
新年笑下都ok啦~
睇完戲就返屋企啦~
休息一陣~繼續煎蘿蔔糕食~
食完再食湯丸~
真滿足~
食飽好好抖下啦~
明天繼續~^^

年初一睇賭城風雲!包大家贏到暈^^v

沒有留言:

發佈留言