2014年2月10日星期一

天寒地凍

今日真係好凍呀~
起身得7-8度~
仲要加埋強烈季候風~
又大風又凍呀~
仲要著到成隻糭咁返工添~

   好凍呀!著多件衫啦!


放多左半日假~
果然堆積如山~
維修師傅努力整機~
好多機相繼湧出~
一下子變得忙碌起來~
整日忙亂的過~
忙碌既時候~
竟然沒有眼訓的感覺~kaka


放工坐車到護老院探嫲嫲~
今日咁凍~
有d擔心嫲嫲唔夠暖~
幸好~護老院已開暖爐~
嫲嫲奕蓋左2張被~
手腳都好溫暖~
哈哈~似乎比我仲暖呀~
嫲嫲仍然沒有張開眼望我~
一直在床邊說話奕未能使她望我~
有點失望呢~
今天她訓得很安祥~
很舒服~
咁樣望住佢~
很滿足~
只想一直都這樣舒服就好了~
希望不要有一點痛苦呢~



今晚旺旺約左我同蝦子餅打邊爐~
專車上護老院接我~
免我受寒風吹襲~kaka
thank you~
今晚似乎特別多人~
又係既~
天氣咁凍~
打邊爐暖下都好正常ja~
今日心情尚好~
加上咁凍似乎特別開胃~
出街打邊爐同屋企打邊爐的確不同~
唔使洗~又方便~又多野食~
食得特別開心~
食飽暖笠笠~
返屋企睇陣電視再幫鼠鼠換糧~
今晚咁凍~鼠鼠都唔願沖涼啦~
都係無咁凍先同佢地白白啦~
天氣清涼~
今晚實好好訓啦~
早d訓~希望明天唔好遲到啦~

   8度(╯з╰)唔打邊爐點得呀








沒有留言:

發佈留言