2014年2月7日星期五

瘋狂唱k夜

今日起身精神奕奕~
心情大好~
臨近放假~
真係令人心情愉快d啵~kaka
蝦子餅就放完假啦~
今日返去開工啦~~
祝開工大吉啦~^^
早上有點忙碌~
好多文件堆晒出黎~
突然好似好忙咁~
有d手忙腳亂呢~
奕得知k小姐今日遞辭職信~
噢~
比預期更快~
祝前程似錦啦~
工作其間~收到老闆mail~
提醒同警告各同事上班時間~
老闆娘早前仲拎一大堆工卡入人地既返工時間~
而家附表比晒同事睇~
真係無聊~
出警告信比個別同事仲好啦~
浪費人力~時間~
lunch鄭經理提意到酒樓開年~
工程部東師傅~倉務部a小姐~蓮姐~同經理既助手~
我地一同6人齊齊飲茶~
今次鄭經理請客~
多謝晒啦~
經理都會請我地飲茶啦~
相反公司今年無開年飯~
難怪惹人不憤啦~
下午有點遊魂工作~
以為可安然渡過等放工~
但世事往往事與願違~
5點鐘開始變得繁忙~
有客上黎維修~
又有客上黎拎貨~
更要幫忙追蹤寄貨既事~
一下子忙到非常混亂~
最終~又遲左收工啦~
趕快閃人~
坐mtr到太子~
我最早到~先係新世紀行一陣~
本想買份情人節禮物比蝦子餅~
可惜~又睇唔岩~
時間差不多~
就一齊到卡拉ok登記~
今日玩唱k兼派利是~
buffet食物不多~
而且味道一般~
咁小野食~的確有點影響心情~
加上自己個咀生飛滋~
痛到唔想講野呢~
間中唱幾首歌~
邊食邊唱~
反正明天放假~
本想慢慢玩~
可惜~唱得3個幾鐘就叫我地走啦~
真係玩得唔夠皮呀~
無奈地~只好坐小巴返屋企啦~
由於快將12點~
蝦子餅有點擔心我安危~
於是主動落街接我~@@
^^~thank you ar~
返到屋企都算好早~
雖然明天放假唔使做ja~
都唔好咁夜訓啦~
哈哈~放假了~
好高興呀~^^

沒有留言:

發佈留言