2014年2月22日星期六

黑妹再現

好慘情呀~
琴晚洗衫~諗住今早起身浪衫~
點知洗衣機壞左唔識脫水~
仲要唔識停不停落水~
發出燶味~
地下去水位塞埋~
成個廚房水浸 ~
(`ロ´)黑爆呀~
嚇得我大叫蝦子餅~
2人匆忙拖地掃水~
唉~地下D鞋濕晒~
相當狼狽~
無奈只能簡單處理~
畢竟我兩都要趕返工=,="
唉~
嫲嫲入院心情已經夠差啦~
而家洗衣機壞埋~仲要水浸~
唉~真係禍不單行呀=,="
返到公司仍然無晒心機~
只係簡單整理文件~
以免心情影響工作~
放工準時閃人~
蝦子餅順風車送我返黎~
今日無同姑姐們TEA~
無心情同大把野忙><
忙碌繼續清理(廚房現場)~
地下雖然乾晒~
但其他野都仲係濕晒~
仲要將洗衣機內既水盛出~
攪到腰都痛埋-,-
差不多花左2小時先處理妥當~
仲要處理洗左一半既衣服~
嗚嗚~用手洗~用手擰~
擰到手痛~
真狼狽~
約4點~蝦子餅同旺旺返黎~
於是就一齊落街食LUNCH兼下午茶~
之後返屋企執埋D手尾~
再借旺旺架車出去醫院探嫲嫲~
嫲嫲今日情況隱定了~
心跳不太快~
可算回復~
但面仍紅紅的~
希望快D無事出院啦~
陪伴嫲嫲1個鐘~
看見情況隱定總算安心D~
之後順路車三姑姐到MTR~
再車大姑姐返WTS~
然後我地就到嫲嫲屋企搬野啦~
嫲嫲間屋將賣出~
物品大多要掉~要賣~或我地自己分~
而我就要被~膠架~嫲嫲既床頭櫃~腳板按摩器~
我先上樓執好物品~
係嫲嫲床頭櫃內的物品~
看見愈執愈傷心難過~
因為入面全都係貼身物品~
眼鏡~藥~梳~
更有我們的電話號碼紙條~
很難過~
一邊執竟一邊流眼淚~
其後蝦子餅拍好車上黎~
見到我喊嚇死佢呀=,="
執完野~準備離開~
幸好有車~更有蝦子餅協助~
順利車晒D野返屋企~
拍好車再到超市買壽司回家~
邊食邊睇電視~
但疲憊不堪~
腰酸背痛~
真係好辛苦~
唉~可能扭到腰了~
食粒止痛藥~早D休息啦~

沒有留言:

發佈留言