2014年2月2日星期日

年初三 @ 西遊記之大鬧天宮

琴晚又掛住睇電視~
又睇到差不多天光先訓~
哈~難得放假~
幾大放縱下啦~
就係太過放縱~
食野又唔介口~
始終都未好得晒~
仍有2聲咳嗽呢~
幸好食完熱咳茶後稍有好轉~
訓醒呆呆下~
同蝦子餅到附近餐廳食下午茶~
食飽飽到超市購物~
返屋企放好戰利品~
再出發到護老院探望嫲嫲~
嫲仍然好好訓~
嫲傾計~傾訴我既心事~
之後就慢步到荷里活~
買埋汽水爆谷熱狗~
準時入場~
今晚睇【西遊記之大鬧天宮】~
坦白說~如果唔係蝦子餅想睇陳喬恩~
我諗我唔會選擇睇呢套戲~
今次我堅持要蝦子餅睇2D版~
以免失望又徙錢啦~
開場無耐~
已經有點沉悶感覺~
唯一有驚喜~
係有古天樂既聲演~
及史上最有型既牛魔王~郭富城~
呢套戲慶幸係新年上畫~
睇完果3套賀歲片~
無聊時總會睇埋呢套~
間中都會有幾個懶好笑既笑位~
特技還算可以~
化妝效果最強~
好難先睇到孫悟空係甄子丹~
最好笑係變身後~
猩猩王大戰紅牛~KAKA
真係咁都諗得出~
新年4套賀歲片都睇晒啦~
最不值得睇就係呢套~
很無聊呢~
睇完戲~就慢步回家~
途中見到不小街頭小食~
同蝦子餅非常開心~
因為除左新年~
應該無咩機會啦~
於是我地快速掃街~
牛雜~煎雞翼尖~碗仔翅~
買左幾樣小食~
返屋企食宵夜~
仲可以一邊睇電視添~
真輕鬆寫意~
夜D仲要幫鼠鼠沖涼洗籠~
不過~夜D訓都唔驚啦~
明天仲可以訓到夠嘛~KAKA



年初三睇大鬧天官,玩極都唔願去返工(^▽^)

沒有留言:

發佈留言