2014年2月11日星期二

持續寒冷

今早特別早起身~
特別快手準備出門~
早d返公司附近買早餐~
希望早d返工免得遲到啦~
自公司出左個(警告遲到)Email後~
各同事都識做準時返工~
當然~同事們到6點都會準時收工啦~
返到公司~
忙碌跟進維修機~
又要打單~又要試機~
突然又忙過不停~
lunch眼訓到食慾大減~
食件三文治後快快小睡片刻~
訓陣總算精神d呢~
下午繼續整理文件~
繼續忙碌~
放工準時閃人~
趕返黎到老人院探望奶奶~
天氣咁凍真令人擔心呢~
幫奶奶蓋多2件褸~
仲問佢凍唔凍~
突然佢應我一句唔凍~@@
仲發聲講(阿仔)~
相信佢係搵蝦子餅啦~
雖然仲未可以對答如流~
但佢已明白我既意思~
仲開始發聲表達~
真係好驚訝呀~
都係一個好開始~
一離開老人院就即刻whatapp蝦子餅啦~
探完奶奶就到超市購物~
乖乖買餸煮飯~
今晚煎椒鹽雞翼~蠔油西蘭花草菇蝦仁~蕃茄牛肉~
簡單好味~
但次次都咁岩咁橋~
我煮親飯蝦子餅都夜放工=,="
餓死我~
等到9點幾唔願意再等了~
只好自己先食啦~
食飽飽佢先返黎~
其他碗碟都已經洗好啦~
好彩無等佢咋~
蝦子餅下午轉程幫我買木槺布甸蛋糕~
今晚有甜品食~
好味道~
今次算數啦~
之後睇陣電視~
再幫鼠鼠換水換糧~
鼠鼠們好怕凍~
要幫佢地加多d保暖棉先得啦~
今晚仍然好凍~
著多件衫早d訓~
早d入被竇取暖仲好啦~kaka



沒有留言:

發佈留言