2014年4月24日星期四

忙到7彩

放左兩日假~
今日返工果然忙到7彩~
成堆文件~幾袋維修機~
堆晒係枱面~
亂七八糟~
聽講琴日有人仲做到踢晒腳~
有人黎整機都無人理~
按門鐘又無人理~
連電話查詢都無人理~
唉~人手不足~
真煩呀~
整日都忙於開job跟單~
肥佬lunch好風騷問我放假去左邊到玩~
我好認真答有事無去玩~
佢好似完全唔知情咁~
我絕對唔信佢咩都唔知囉~
整日忙碌~好亂~
間中做做下野都有點燥~
更想起了嫲嫲~
不禁~又眼濕濕呢~
放工好唔想返屋企~
想行街又無地方去~
好無聊~有點迷失~
最終都係返屋企睇<步步驚情>~
蝦子餅買pizza返黎作晚餐~
可惜~胃口不太好~
其實我仲介意~~
氣難下~
我只想靜下~

沒有留言:

發佈留言