2014年4月26日星期六

大鄉里出城

終於捱到星期六了~
只係返左兩日半工就已經咁辛苦~
真很難想像日後日子點樣過~
無心工作令人更加頹廢~
放工步行到K F~
已經有好多年無去K F~
逃避某D人可以避足咁多年~
如果唔係約左姑姐~
我奕都唔會再落去啦~
今日兩位姑姐,彤彤專程搵我TEA~
先到好好粥麵食午餐~
邊食邊傾計~
食飽就開始行街街~
係BOSSINI買左2件衫~
都幾好笑~係情侶親子裝~
4件T 恤上印有DAD~MOM~BOY~GIRL~
好攪笑~
我覺得好CUTE~所以買左DAD~MOM~
呢件就係咁年來~
第1件情侶衫~
真悲哀呢~
四圍行街~行下精品店~
彤彤想買電話充電線~
於是行到葵涌廣場繼續努力~
好多靚衫~好多野睇~
我就同彤彤表妹一齊行~
2個姑姐後面行傾計~
佢地話好似陪女行街咁~
這場面我不太習慣~或者我未試過啦~
行左幾個鐘~彤彤暫未搵到心儀筆袋~
於是坐車到荃灣行千色~~
行左咁耐~總有點攰~
傍晚時份再TEA一TEA~
飲杯野休息一下~
之後繼續行~行到吉之島~
係家品部又買左唔小野~
再行超市買野食~
嘩~今日行左好多地方呀~
買左好多野~
好似大鄉里出城咁~
行得開心~買得輕鬆~
行街購物無煩惱~
真係好~
今日一計~
先想到~我同表妹彤彤看似沒有代媾~
實際年齡原來差別很大的~
哈哈~很誇張~KAKA
行到8點幾~
真係要離開啦~
好小行到天黑黑的~HAHA~
同大姑姐坐MTR返黎~
返到屋企差不多9點半~
蝦子餅當然唔記得我~只掛住訓~
睇完電視我就叫佢起身食野~
係吉之島買左蟹棒沙律~薯格~蝦餅~炸蟹鉗~
仲有TEATIME外賣既豬扒包~
WO~好味道~
食飽飽就準備幫鼠鼠沖涼洗籠啦~
近日天氣開始熱~
佢地好心急要沖涼換木槺呀~KAKA


沒有留言:

發佈留言