2014年4月4日星期五

哀傷

琴晚徹夜難眠~
訓極都訓唔到~
懶訓既我~終感受到失眠的感覺~
今早起身~眼睛較乾~
幾經嘗試先帶上隱形眼鏡~
好想帶有框眼鏡~
至小令眼睛舒服D~
可惜~新的眼鏡仲未有~
今早工作相當繁忙~
根本無時間諗野~
又要跟寄貨~
又要跟客人查詢~
仲要幫杜經理跟出貨~
轉頭又到鄭經理問我D客既事~
跟住又到T先生叫我幫手叫車送貨~
唉~人手不足就係咁亂~
下午~叔打電話問我~
嫲既事點處理~
以及二姑姐何時返~
已坦言一切~
奕問過三姑姐~
三姑姐今天拿醫院証明到生死註冊處辦手續登記~
嫲嫲的死因係肺炎~高血壓~心臟問題~中風~
睇見呢張死因証明~
更傷感呢~
姑姐們更會拿其他後事資料看看~
再商量如何處理~
放工後要幫朋友拎野~
再去樂富等蝦子餅放工~
其實~今日係我同蝦子餅拍拖17年紀念日~
可惜~心情已不同了~
蝦子餅想我行下~
希望我會舒服D~
行到玩具博物館~
大眼開界~
可惜~仍無心情~
連影相既興趣都無~
行一陣~到麻布茶房食飯~
可惜~胃口不太好~
回家後~
又忍唔住了~
好痛~
同三如姐WHATAPP傾談幾句~
更忍唔住~
蝦子餅都唔知點哄我好~
好頭痛~
好想早D休息~



沒有留言:

發佈留言