2014年4月6日星期日

暫存迷你倉

昨夜又訓得麻麻地~
可能因錯手殺死飛蛾而耿耿於懷~
記得嫲嫲曾說過不要殺死飛入家中的飛蛾~
又或者聽到叔所說關於嫲嫲的事~
日有所思~夜有所夢~
竟然發夢看見嫲嫲~
夢境中~嫲嫲沒說甚麼~
只是安靜的望住我~
紮醒後~更掛念嫲嫲呢~
起身煮麵做早餐~
之後趕到老人院探望奶奶~
順道交4月份院費~
再開旺旺架車去入油~
之後就到嫲嫲屋企等候~
我最先到達~
一個人望住這間屋~
望見嫲嫲既衫~
很傷感~
又眼濕濕了~
等埋姑姐到達~
一齊為嫲嫲選衣~
揀左幾件嫲嫲較喜歡的~
將會陪同嫲嫲一同陪葬~
其他鐵箱~行李箱~
將送到迷你倉暫存~
蝦子餅幫忙開車睇車~
我地自己上去搬~
好彩唔算重~
完成後~
一齊返黎tea~
三姑姐請客~
多謝~
其後各自離開~
我同蝦子餅為慳點時間~
迫車在附近~直接去整頭~
今日做負離子~染髮~
比預期的時間更耐~
某職員用風筒吹頭髮~
竟然吹到我頭皮好熱~好痛~
另一個同事更整到我件衫濕晒~
今次整頭髮有點不愉快~
很失望~
下次唔多想再幫襯呢間呢~
最終8點半先走得~
唉~坐左4個半鐘~
腰酸背痛了~
之後開車到荷里活廣場~
蝦子餅提意到戲院買星期二既特價飛~
之後到小王牛肉麵食晚餐~
第1次食小王~
味道的確不錯~
呵仔煎更鮮味可口~
雖心情麻麻~但最終還是影相留念一番~
食飽就返屋企啦~
簡單執好嫲嫲物品~
嫲嫲家中既相已暫存我家~
仲有以前送比嫲嫲既紀念品~
以及~幫嫲嫲選好既衣服~
執好晒就幫鼠鼠換糧餵魚~
今日四圍走又落雨~
有d攰啦~
早d休息啦~
good night~



沒有留言:

發佈留言