2014年4月14日星期一

hoilday mood

昨晚又夜訓啦~
今早精神又麻麻地啦~
hoilday mood 提早出現~
個心好唔想返工呢~
無奈~尚未辭職~
仍要努力呢~
工作未算忙碌~
打單~跟維修~
肥佬整日對人歡笑~對我黑面~
咁睇我唔順一係炒我啦~
黑面~暗串~單打又有咩意思~
黑人憎~
lunch食飽小睡片刻~
訓左15分鐘~
咁短時間都發惡夢~
寶同事話我精神緊張~
叫我放鬆d呢~
我都想呢~
下午繼續努力~
肥佬突然外出~
原來去接某行家的員工~
果間公司香港線結束~
佢就要晒人地既野~
貨車~用具~雪櫃~
甚至司機同2個師奶班員工~
重金禮聘請人過黎~
開心到佢呀~
事不關己~己不勞心~
總知各有各~
唔好攪到我煩到我~
佢有佢開心~我有我收工~kaka
原定今晚打算煮飯~
突然心血來潮又想食kfc~
於是行陣街就返屋企等待蝦子餅~
佢收工時打比我~
話旺旺同肥仔約一齊打邊爐~
未算太熱~仲有冷氣~
還可接收~
4個人一齊打邊爐~
我仲食左好多肥牛~
好味好正呀~
一邊打機講笑~
朋友短聚輕鬆晒~
食飽就返屋企~
睇多陣電視~
幫鼠鼠換糧~
唔使煮飯~唔使幫鼠沖涼~
總算悠閒~
攪掂就沖涼訓覺啦~
good night~

沒有留言:

發佈留言