2014年4月17日星期四

假期前夕


返埋今日放假啦~
4天復活節假期可以輕鬆下~
雖然無特別地方去~
但輕鬆下留係屋企都唔錯啦~
反正都無心情去玩~
休息下仲好啦~
今日工作較忙~
早上不停整理維修機~
打單~報價~開job~
由於22,23日將繼續放假~
工作必須於今天完成~
好急趕呢~
下午忙完整理文件~
突然杜經理問我放假去邊到玩~
我都唔識比反應~
心裡一沉~
只係話有事做~
佢仲唔醒目繼續追問~
只好示意叫佢唔好再問啦~
差d我就忍唔住喊出黎~
只好繼續忙碌~
好快又收工~
交低其他公事比寶寶同事~
可以走啦~
臨收工前~
老闆娘問我嫲嫲幾時出殯~
比個信封我~
仲話係便心~
我都唔識講野~只係話唔使~有心~唔該~
這種人情~不能欠~
之後到公司附近超市購物~
買左好多野返黎~
又一次山長水遠搬返黎~
今晚整蜆肉磨菇白汁意粉~
煎左幾隻大大帆立貝~
仲有首次煎羊架~
用香草~黑胡椒醃~
加埋燒肉汁~味道一流~
正呀~
之後睇陣電視~
再幫鼠鼠換水換糧~
假期前夕~似乎特別精神~
希望唔好太夜訓~
明天仲要早起去探爺爺老豆~
good night~

沒有留言:

發佈留言