2013年9月24日星期二

貞子2:鬼胎輪迴

今日依然運氣麻麻~
一返公司已經覺得好黑暗了~
入門口已經比老闆娘啤住~
老闆娘由朝到晚都黑晒面~
對住果2粒糖就開心到笑~
對我就黑晒面咁~
又唔知得罪佢d咩啦~
見到黑面神~
好心情都變壞心情啦~
整個上午忙碌入單~
簡直入到眼訓呀=,="
中午同姑姐商議過後~
終搵出解決方法~
希望今次真的順利~
地獄般工作相當難捱~
幾經辛苦先捱到6點~
快快閃人~
今晚到APM睇戲~
趁有時間行下街街~
係IPSA掃左唔小化妝品~
更買埋份生日禮物比就快生日既C小姐添~
購物一番果然輕鬆晒~
等埋蝦子餅放工~
再到東廣場既OYSTER ONE壹蠔試下~
呢間即食蠔都開左1,2個月啦~
上次行街經過見到~
但始終無緣試下~
今晚同蝦子餅一心去試下~
坦白說~東廣場人流較小~
上層既商鋪奕未開晒~
我去親都覺得幾靜架~
雖然人小D~
但呢間OYSTER ONE都算顯眼~
地下直入已經見到~
雖然店鋪唔算大~
但麻雀雖小~五臟俱全~
生蠔款式都幾多~
我同蝦子餅試左法國蠔,南非蠔~
夠晒肥美~鮮味十足~好味~正~
再試埋三文魚同海膽~
嘩~
回味又回味呀~
好抵食呀~
老闆娘更請我地試食凍蝦~
味道同我係泰國餐館食既一樣~
爽呀~
剛巧仲見到蝦子餅2位同事~
閒談幾句就離開啦~
我地仲要趕睇戲~
雖然食左咁多美食~
但呢D唔算飽肚~
要食飽D先可以當晚餐~
於是買埋爆谷汽水準時入場~
終於夾到時間睇(貞子2:鬼胎輪迴)~
邊食邊睇真開心~
起初對呢套戲已期望不高~
或者係因為睇左第1集~
好自然就想睇埋下集~
呢D叫唔叫心癮呢~KAKA
故事以上集作延續~
茜誕下女嬰奈兒~
而茜為用超能力抵制貞子~
寧願昏睡不起~
奈兒奕似乎有不能想像的力量~
每個眼神~都令人膽戰心驚~
然而~小女孩眼中又另一種感覺~
傷感~哀傷~有D感觸~
雖然套戲好努力疑做驚嚇氣氛~
但大多數都比觀眾估到晒~
完全嚇唔到人~
一D都唔恐怖~
劇情奕比第1集還差得多呢~
幸好~選擇在星期二特價日觀看~
就當比自己鬆下啦~





今晚睇貞子BB (★^O^★)哈哈



好味!好想再食 (★^O^★)




沒有留言:

發佈留言