2013年9月10日星期二

老闆請飲茶~

今早起身有D喉嚨痛~肩頸痛~
似乎有D作感冒先兆~
要小心D啦~
近日天熱又熱返~
出入冷氣真係好易冷親~
加上休息唔夠~
日日都攰到暈~
真係好易病架~
返到公司即刻沖杯(清熱酷)補充下維他命先~
希望增強抵抗力~
千萬唔好病呀~
工作依然忙碌~
好多文件需要跟進~
但遠比琴日好~
起碼可以抖到氣~
唔會樣樣急~樣樣趕咁辛苦先啦~
中午叫外賣準備留係公司食~
突然黃老闆WHATAPP我話請我同C小姐飲茶~
WO~老闆出聲~
只好將午餐留待明天享用~
老闆一邊飲茶一邊講攝影~
真係愈講愈開心呀~
呢個老闆對我地真係好好~
所以我地幾難捱都留係到繼續做~
其實~如果唔係有呢個老闆~
我同C小姐一早走左啦~
飲完茶就返工啦~
繼續努力FILING~
整個下午都忙於整理文件~
好彩仲可以準時收工閃人~
蝦子餅接我放工~順風車送到醫院探望嫲嫲~
嫲嫲精神OK~
但心情同我一樣~
既擔心又無奈~
醫院通知~
嫲嫲星期四出院~
手續辦好將會直送護老院~
唉~心情一沉~
奕唔想多言了~
探完嫲嫲坐車返黎~
相約蝦子餅一齊食吉野家~
食飽就返屋企餵魚~
今日又無啦啦死左條魚啦~唉~
至於BB魚尚算OK~
希望順利養大佢地啦~
其間~同姑姐閒談幾句~
自決定將嫲嫲送護老院開始~
我就無晒心機~
說話小~冷淡~咩都唔想講~
今晚已係講得最多既一晚~
所有事都比之前清楚~
無奈~但奕只好繼續~
但願明天會更好~
傾完電話~睇陣電視~
再幫鼠鼠們沖涼洗籠~
好攰好攰~
希望快D攪掂~
要早D休息啦~
GOOD NIGHT~



沒有留言:

發佈留言