2013年9月13日星期五

心痛

今星期真係過得好快呀~
忙下亂下又到星期五~
今早嫲嫲打比我~
原來佢已經有電話用啦~
琴晚整夜都好擔心佢~
幸好佢把聲都ok~
仲話訓得著~
咁先安心d咋~
工作繼續忙碌~
仲有好多野未做呢~
除左大量文件~
仲有人追維修~
忙到扒低啦~
lunch同幾位同事一齊外出食飯~
再到超市購物一番~
買左好多飲品同麵呀~
今次有排食啦~
放工準時閃人~
蝦子餅順風車送我到老人院~
去到已見姑姐係到陪嫲~
環境一般~殘舊~地方唔算整潔~
但勝在有一人一間板間房~
起碼有d私隱既~
見到嫲只係到坐~
電視又唔敢去睇~
又無得出街~無晒自由咁~
真係好心痛~
而佢奕話(唔中意都要接受啦~)
唉~
嫲睇陣電視先離開~
暫時所有姑娘都幾好~
算有禮貌啦~
而其他院友就唔多出聲~
有d會自我介紹~
有d眼望望咁~
唉~要嫲係老人院生活~
真係完全無諗過~
而家咩都做唔到~
可以點呢~
只願嫲快d復原~
可以自己照顧自己~
唔再需要住係果到啦~
我真係好驚會屈到病~
唔開心或者太悶~
恐怕第時佢都無晒表情啦~
但願嫲早日離開老人院~
回復開心自由既生活啦~
陪完嫲~
就慢步返黎等待蝦子餅啦~
佢真係愈來愈夜返~
又要等佢一齊食晚餐~
只好四處行街等埋佢啦~
今晚買麥當當~玉子將軍漢堡~
好味呀~
買返屋企仲可以一邊食~
一邊睇電視~
總算舒服寫意~
之後就幫鼠鼠沖涼洗籠~
再餵魚清理魚缸~
琴日出世既魚b合共6條~
有2條好精靈~其他既似乎麻麻地~
仲未識游~
我將佢地放埋落育嬰魚缸~
同金色既魚苗~
仲有第1代魚b一齊養~
希望全部都快高大~
健康成長啦~

沒有留言:

發佈留言