2013年9月12日星期四

同事短聚@金泰皇正宗泰國菜館

今早又唔願起身返工啦~
好攰好眼訓~
好想繼續訓到夠呢~
無奈~仲未到放假既日子唷=o=
工作忙碌~
早上忙於整理貨物~
到有時間坐低做文件時~
先發覺電腦更新後用唔到excel~
而電腦部同事又外出工作~
只好搵黃老闆求救~
可惜~未能解決問題~
整個上午都好似遊魂一樣~
唔使點做野咁~
只係簡中走去filing~
下午電腦同事返黎~
好快幫我攪掂左部機~
可以如常工作啦~
以免影響進度~
放工準時閃人~
今晚約左k小姐,p小姐,c小姐外出食飯~
我地先到葵芳行街購物~
買左幾件戰利品~
再轉車到荃灣食晚飯~~
我地選擇返上次食果間既泰國菜館~
(金泰皇正宗泰國菜館)~
但今次感覺有點不同~
什錦拼盤~活蝦刺身~冬蔭功湯~
串燒~豬頸肉~炒通菜等~
今次無辣沙律~似乎唔夠辣啵~
而且~呢餐泰國菜~
並唔係個個岩食~
我同k小姐全部都岩食~
但p小姐又唔食海鮮~
c小姐又唔飲冬蔭功湯~魚肉等~
基本上佢地係揀住黎食~
根本無左上次係咁食既氣氛~
食飽大家又傾下公事~
呻訴一下工作既辛酸~
講下笑~傾下計~
2小時既閒談~總算令人輕鬆~
之後仲行下新之城~
可惜~大部份鋪頭都關門啦~
都係下次早d啦~
今晚約會就此結束~
輕鬆晒~
返到屋企已經11點啦~
忙碌整理戰利品~
餵魚~幫鼠鼠換糧~
今晚有條孔雀媽又生左幾條b仔~
似乎仲未生晒~
唔知明天會有幾多條呢~
嫲嫲今日出左院啦~
已經直接送到老人院~
依然好擔心~
但願嫲今晚訓得著~
早日適應生活~
身體康健~
我知道嫲好難受~
我都一樣~內心痛苦~
無奈地~暫時只有呢個方法~
希望嫲嫲住得舒服啦~
明天我會黎探你啦~
早抖啦~



閒情泰國菜 (≧∇≦)

沒有留言:

發佈留言