2013年9月5日星期四

補祝生日飯@紅磡一品雞煲

琴晚又訓得唔好啦~
已經夠晒夜訓啦~
仲失眠訓唔霖~
攪到今日又無晒精神啦~
工作相當繁忙~
又返左好多維修機要開job~
又要急趕開單送貨~
又急又亂~
忙到暈呀~
下午繼續努力~
勁攰之下仍死頂到放工~
面不改容~
掩飾得真好呢~
放工準時閃人~
今晚旺旺約左我,蝦子餅,車仔補祝生日飯~
隔咁耐仲有得慶祝~
多謝晒呀~
行陣街等埋一齊出發~~
由旺旺轉車接送到紅磡~
今晚食一品雞煲~
等一陣好快有位~
可惜要搭枱呢~
不過~絕對影響唔到我地食野同講野~kaka
雞煲真係好好味~
今次食小辣~
我就覺得唔夠辣啦~
但佢地竟然個個嗌辣~
估唔到佢地咁唔食得辣啵~
香滑雞肉~令人回味~
手切肥牛~蠔~4寶丸~
水餃~雲吞~魷魚~豬皮~豬潤~翠玉鯇~
好多火鍋美食都好好味~
邊食邊講笑~
食得開心~
多謝旺旺咁有心請我食生日飯~
真好呀~
食飽都已經11點啦~
好彩有旺旺順風車車我地返黎~
唔係又好夜啦~
休息片刻就準備沖涼休息啦~
今晚呢餐晚餐總算令人輕鬆晒~
朋友萬歲~~多謝你呀~^^
仲有生日飯食^o^多謝呀!! ☆^O^☆

              


沒有留言:

發佈留言