2013年9月18日星期三

holiday mood

就快放假啦~
捱埋明天就休假3日~
好期待呀~
雖然好多文件需要處理~
但holiday mood早就出現~
無心工作~
hea住咁做~
等緊放假呢~
原定放工準時閃人~
但去完洗手間發覺有人整古我~
收埋左我個小袋仔~
攪到搵到6點7先搵到~
仲要比同事暗串~以為我等佢收工關門鎖門~
串我幾句先走~>.<
遲左收工~仲要比老細串我~
問我幾時先生仔~>.<
關佢鬼事咩~
連續發生呢3件事都令我憤怒~
黑到爆呀>.<
氣沖沖即刻閃人~
攪到成7點半先到老人院探望嫲嫲~
咁夜先去~
陪嫲嫲既時間就更短了~
只係傾談一陣咋~
之後旺旺開車黎接我~
再上樓拎埋個行李喼~
等埋蝦子餅返黎一齊食飯~
到意八餐廳据扒當做節啦~kaka
之後就返屋企餵魚~餵鼠啦~
好攰好眼訓~
捱埋明天半日放假啦~
yeah~yeah~yeah~

沒有留言:

發佈留言