2013年9月8日星期日

魚B又出世啦~



今日心情麻麻~
原定中午同姑姐們去睇老人院~
但睡魔纏繞~
太好訓~訓過龍~
或者~係我根本唔想醒~
可能我根本唔願意接受呢個事實~
奕覺得唔需要行到呢一步~
趁得閒~留係屋企~
為家居清潔一番~
再煮個公仔麵比蝦子餅做早餐~
執下屋~睇下電視~
之後就準備出發到醫院探嫲嫲啦~
嫲嫲精神不錯~
但心情就麻麻地~
有d炆~有d憂心~
對日後既安排~
奕係一樣擔心~
只希望一切隨緣~
探完嫲嫲就同蝦子餅買壽司返屋企~
準備邊食邊睇電視大結局~
精彩~好睇~滿意~
睇完電視~
正當準備餵魚時~
驚見魚媽媽又生左魚b啦~
今次生左27條~
而且係橙白色品種~
好驚喜呀~
謝魚b為我帶歡樂~
奕令我暫時忘記苦惱~
我會盡力養大你地架~
加油呀~

沒有留言:

發佈留言