2014年5月2日星期五

特別攰

今日係5月份第1個工作天~
放得1日假似乎不太足夠~
好想繼續放假~
今日返工有3位新同事返工~
與預期一樣~
我地既消息的確很靈通~
只係大家無出聲ja~
3個由日本公司遣散過黎既同事~
肥佬非常中意佢地~
話佢地又叻又好笑容~
事不關己~己不勞心~
佢有佢工作~
我有我忙碌~
除左要開job~跟維修外~
仲要執下位準備放櫃~
由於接收左日本公司既文件櫃~
我同寶寶都忙碌得多了~
準備左2個大櫃比我同寶寶同事~
話比我地放零件wo~
一下子左執右執~
認真忙亂~
lunch最為輕鬆快樂~
同寶寶~東東3人行到麥當當食lunch~
以往都係只得長洲有脆香素菇包~
仲要係只供應佛誕前後一星期~
今年全線都有得食啦~
一齊到麥當當再品嚐脆香素菇包~
好味道~
食飽坐車返工繼續努力~
今日真係忙到9彩呀~
鄭經理又同助理經理上左大陸~
d野又無人做~又踢晒腳~
老闆娘又愛理不理~
真麻煩~
幾經辛苦先捱到放工~
準時閃人~
快速離開公司~
坐車返黎~到隔離邨超市掃貨~
慢慢行~買左好多野~掃左唔小特價品~
買完野又返屋企放好戰利品~
再到文具店買郵票簿~
舊的郵票簿又滿了~
又要開本新的了~
買完郵票簿~再等埋蝦子餅~
一齊買kfc返屋企開餐~
今次kfc有芝麻雞~
邊食邊睇電視~特別好味道呀~
今日腳仔特別攰~
都係早d休息啦~
good night~


沒有留言:

發佈留言