2014年5月22日星期四

生日飯 @ 極尚大喜屋

昨晚又好夜訓~
仲差d唔捨得訓添~
好彩今日仲知醒返工~
肥佬出完差返黎啦~
3日較自由既日子又過去了~
佢一返黎~
就對住果個小甜甜講猥瑣野~
仲要大大聲咁講~
相當肉酸~
我地幾乎零交談~
只有公事可言~
其他野千析唔好同我講~
我有我工作~
專心入單~
很忙亂~
忙碌令人有點燥呢~
今晚約左人~
大把時間~唔急趕的慢慢執野~
坐巴士到旺角行街~
再轉車到尖咀行街購物~
順道到the one 買聾貓禮品~
哈~買到心頭好啦~
時間差不多~
同蝦子餅~仲有一班同事會合~
一齊排隊入場~
今晚幫襯(極尚大喜屋)~
地方大~新開不足兩個月~
很乾淨整潔~
刺身拼盤砌得相當精美~
壽司奕很新鮮~
海膽壽司更鮮味十足~正呀~
黑松露帶子沙律~鮮甜~好味~
蟹籽沙律都好正架~
千島醬焗帆立貝~
正呀~
天婦羅脆口又少油~
而瑤柱粥更為推介~
仲有Haagen Daz雪糕~
呢間放題真係幾好~
侍應服務更一流~
好好禮貌~
(可能新開~同有員工投票比賽~)
放題排行榜中~
似乎比吉壽更勝一籌~
我就去到掛住食~
男士們除左食仲掛住傾~
食到好飽好滿足~
食到11點先離開~
坐mtr返黎都已經11點幾~
仲要快手準備沖涼~
餵鼠~餵魚等~
希望今晚唔好太夜訓啦~
好攰攰呀~

好豐富呀!基哥,生日快樂啦!


沒有留言:

發佈留言