2014年5月18日星期日

哥斯拉

昨夜疲倦~
不算夜訓~
很自在舒服~
可能真的日有所思~
夜有所夢~
夢見了嫲嫲搬到公屋般的新屋~
更真實地強調自己電話壞左唔記得門牌~
又不知為何出現了41樓這地方~
很真實~
無奈未能同嫲嫲暢談~
訓醒有點呆~
睇觶電視~叮早餐~
做家務~洗衫~
再幫鼠鼠沖涼洗籠~
之後就出發到荷里活行街睇戲啦~
行左一陣~蝦子餅同我都大用收穫~
很滿足~
之後到food court食野~
我食豬頸肉凍撈檬~
佢食口水雞~
快捷又好味~
食飽岩岩好夠鐘~
到戲院睇戲啦~
今晚睇哥斯拉~
開頭拖得太長~有d悶~
有d似拍災難片~
怪獸出現~有恐懼徬徨氣氛~ 
電腦特技效果不錯~
另1隻怪戰-穆透~
外觀肉酸恐怖~
貌似曱甴~><
一見到佢就好驚啦~
嚇到我差d叫左出黎~
3隻怪戰打得激烈~
打鬥場面出色~
最終哥斯拉做左救世主~
贏晒~
呢套都算幾好睇~
值得一看~
睇完戲就坐車回家~
返屋企睇陣電視就沖涼啦~
之後幫鼠鼠換糧~
正當係廚房清洗食物碗時~
驚見大強出沒~
嚇得我快速離開廚房~
蝦子餅幫忙噴殺蟲水~
好彩好快攪掂大強~
仲快速清理屍體及清理現場~
嘩~
嚇到我超驚呀~
之後再唔敢入廚房~
而蝦子餅則笑我反應超快~9秒9速逃~=.=
可能今日出街無關窗~
下次都係關窗先好去街呀><
希望唔好再有強哥出現係我屋企啦~

哥斯拉



沒有留言:

發佈留言