2014年5月10日星期六

happy星期六

終於到星期六了~
這星期4天半的工作似乎都很難捱~
又要搬~又要執~
真係好攰呀~
好彩捱埋今日咋~
星期六返工真係好無謂~
無電話~又無客人~
開job~清理文件等~
其他重要的留待下星期努力~
1點準時放工閃人~
今日大姑姐,三姑姐黎我屋企坐下~
開小食會~
一齊買kfc桶餐~
坐係梳化睇電視~邊食邊傾計~
仲有慧儀表妹既韓國手信~
多謝晒~
我仲試整叉燒比2位姑姐試下~
不過~有d燶~有d乾~
希望下次再努力~kaka
其後~大姑姐先離開~
而三姑姐就留低~
教我整芝士餅啦~
多得姑姐整定個芝士餅底~
其後逐個步驟教我~
從旁協助~
哈哈~終於成功~
之後姑姐就買飯返去同彤彤食飯~
而我就返屋企清洗用具~
睇陣電視~夜晚食完飯就食cheesecake~
好好味~
好滿足~
好開心~
多謝姑姐做我大師傅呀~kaka
第1次整算不錯啦~>3<
下次再努力~^^
第1次整cheesecake,好好玩,好好味!又肥多幾磅啦!kaka

沒有留言:

發佈留言