2014年5月7日星期三

假期後~

放假後~
總有點力不從心的感覺~
文件雖多~
但無心處理~
早上忙碌開單~開job~
很混亂~
自己既野都未攪掂~
肥佬就叫我幫佢搵單入report~
我一早分好比佢老婆啦~
又要我搵多1次~
浪費時間-,-"
新黎既同事笑聲非常大聲~
我老闆就係中意呢d笑面人~
佢既行為~衣著~
同離職既c小姐極為相似~
我同寶寶都不禁愕然呢~
中午~收到冼師傅送出的平安包電話繩~
真係1年1條~
好感動呀~
多謝冼師傅~ 
lunch後稍為悠閒~
呆呆地整理文件~
仲要做咕哩~搬貨執零件~
幾經辛苦捱到6點放工~
快快閃人~
今晚想玩煮飯仔~
到公司附近超市~街市購物~
可惜毫無收穫~
只好坐車返黎~到隔離邨買餸~
幸好~仲買到新鮮肉排~
今晚蒜蓉豆豉蒸肉排~
炒生菜~蕃茄炒蛋~
簡單又好味~
食飽睇陣電視先洗碗~
之後收衫~洗衫~
餵鼠~餵魚~
倉鼠爸爸~哈姆近日行為有點異常~
眼睛奕開始出現白點~
初步估計係白內障~
唉~真令人擔心~
希望唔係想像中咁差啦~
奕希望佢平安無事啦~

今年又有平安包電話繩啦!多謝冼師傅 (☆^O^☆)

沒有留言:

發佈留言