2014年5月21日星期三

久違了的小籠包 @ 翡翠拉麵小籠包

今日工作仍然忙碌~
整日忙碌整理文件~
輸入機號資料等~
有點忙亂~
黃老闆似乎心情欠佳~
沒有半句交談~
甚至自己製作filing index~
也不願吩咐我做~
我有我忙~
間中有d難處理既事發生~
老闆娘又間中發下癲~
很無奈~
又多野做又麻煩~
唉~
只想快點離職呢~
lunch食飽訓陣總算好d~
新同事又出去行~
未夠鐘又返黎叮門鐘~
好彩有人開門比佢~
未夠鐘><我繼續訓~
訓醒努力工作~
又要開單~打單~開job~
忙到暈~
幸好~仍準時放工~
到九龍灣行陣街街~
邊行邊等BB~
今晚約左BB食飯~
已好耐無食小籠包了~
特意到( 翡翠拉麵小籠包)~
選擇左幾樣美食~
菜肉雲吞湯~鮮味十足~
小籠包~皮薄多汁~
干扁肉鬆焗四季豆~味道不錯~好味道~
嫩雞煨麵~肉嫩鮮甜~正呀~
甜品有桂花酒釀小丸子~
由細到大都咁中意~
超好味呀~
而BB就食杏汁豆腐~
今餐特別好味~
邊食之餘~
仲同BB大訴苦水~
暢談近況~
盡訴心中事~
奕感激一直以來的問候~
食飽順道行下街街~
幫助消化~
行一陣又要各自回家~
返到屋企只係10點幾~
蝦子餅已準備休息~
佢有d唔舒服要抖下呢~
而我就繼續努力~
收衫~洗衫~掃地~拖地~
仲要幫鼠鼠沖涼~換木槺~餵糧~~
餵魚等~
嘩~好忙~好充實唷~
希望快d攪掂~
期望今晚唔好太夜訓啦~kaka
久違了的翡翠拉麵小籠包

沒有留言:

發佈留言