2014年5月12日星期一

星期一 @ 和亭日本料理

昨夜失眠~
3點幾先訓~
好彩今日仲知醒返工~
不過就相當眼訓囉~
工作忙碌~
好多街客前來維修~
不停忙碌開job~
仲要幫人打信封寄信~
更要臨急臨忙幫老闆娘打單~
十分忙亂~
lunch食飽飽訓覺~
卻被新同事門鐘嘈醒~
佢暫時未有開門卡~
次次趁人訓到正甜先返黎~
真麻鬼煩呀><
下午努力整理文件~
filing其間~
被黃老闆叫左入房~
突然比人照肺~.~
佢話我d filing好亂wo~
亂七八糟~
要我全部重新整理下wo~
呢d係上一手佢個女教落黎架~
7年前我整得唔好你唔話我?
7年後先黎話我~
真係咁得閒由頭整理一次filing咩~
自己d單都未攪得掂啦~
而家叫我重新做過真係好困難囉~
唉~比人話完~
個心始終好唔舒服~
於是~沉默的繼續工作~
到6點正~靜悄悄的離開公司~
真的想冷靜一下~
其後坐巴士到旺角行街街~
本想買對水鞋~
可惜無岩心水~
之後再到太子為鼠鼠們加添食糧~用品等~
然後坐車返屋企放好物品~
再到商場會合蝦子餅同旺旺~
今日又同旺旺食飯啦~
選擇到附近(和亭)食日本野~
牛油帶子~燒墨魚筒~
海鮮石頭鍋飯~
蟹子沙律~刺身~壽司~
服務生態度不錯~
味道尚算可以~
但遠遠比不上(和民)~真唔明~
同一個集團~竟然有咁大差別~
我諗~呢間(和亭)~
有排都唔使幫襯lu~
食飽回家~睇電視~
再幫鼠鼠換糧~
攪掂就早d休息啦~
好攰攰啦~
good night~

開餐啦喂! ( ´∀`)

沒有留言:

發佈留言