2014年5月3日星期六

悠閒星期六

捱到星期六了~
返埋今日半日又放假了~
一大清早返到公司~
收到mail話肥佬出差~
哈哈~好事呀~
一整日唔使對住佢~
正呀~
星期六相當悠閒~
又無電話又無客人~
真係悠呢~
只好整理一下文件~
開單跟維修等~
去12點鐘左右~
老闆娘叫我搬櫃執櫃~
將catalog搬入櫃~
一堆堆既catalog~
好重呢~搬來搬去~
唉~好攰呀~
打雜一樣~
早又唔叫我整~
次次都咁遲先叫人做~
攪到又唔可以準時收工啦><
蝦子餅仲專程接我~
等左我幾個字呀~><
今日約左姑姐到樂富行街~
有蝦子餅順風車好快就到~
仲有時間行陣書局添~
之後準時會合2位姑姐~
一齊到大家樂食下午茶~
今餐大姑姐請客~多謝晒啦~
食飽就行街街啦~
由玩具展~家品店~萬寧~屈臣氏~
再到uny~超市~街市等~
邊行邊傾計~
很快樂~
係超市更大有收穫~
同姑姐一齊研究討論整麵包~
哈哈~好攪笑~
行左幾個鐘~
已到傍晚時份了~
係時候各自回家啦~
趁有時間~我就慢步行返去~
就當做下運動吧~
返到屋企整理好物品~
蝦子餅就掛住訓~
我就繼續努力煲劇啦~
一連睇兩集~
之後先開始煮晚餐~
今晚整忌廉白汁蜆肉意粉~
仲有蜜汁雞翼~茄汁青口~
簡單~快捷~好味~
食飽飽就要快手洗碗~
之後就要幫鼠鼠們沖涼洗籠啦~
可能天氣開始轉熱~
鼠鼠們身體開始脫毛~
睇黎好快要放散熱板比佢地啦~
明天放假~
今晚可盡情睇電視~
夜d訓都唔驚啦~呵呵~

沒有留言:

發佈留言