2014年7月23日星期三

朋友短聚 @ Berliner - German Bar & Restaurant

今早又有大笑話啦~
出門口買奶買三文治返公司準備做早餐~
點知落車行行下~
行到樓下飯堂竟然入去買燒賣做早餐~
最嚴重係~
買完都唔記得買左早餐~
返到公司放奶入雪櫃先見到三文治~
嘩~失憶症相當嚴重~
記憶太差了~
不過~我承認整個車程我都諗緊馬拉松~
報名與訓練真的很難決定~
繼上次(雪櫃有自家製飯盒仲叫外賣)後~
今次又一新笑話~
係咪我想得太多呢?
早上工作不算忙碌~
悠閒的整理文件~
開單~跟進維修等~
LUNCH食飽小睡片刻~
精神晒~^^
下午繼續努力~
原本都係準備FILING~
點知突如其來變得忙碌~
杜經理趕住出街~
將兩個客既單同貨交晒比我跟~
陳經理將幾份文件比晒我整理~
仲有幾份文件都寄~
最忙既時候~黃老闆又叫我安排寄貨~
突然變得好忙~
亂七八糟~@@
好彩~最終幾件事都算順利完成~
順利渡過~
臨收工前~
倉同事又拎堆貨比我跟~
唔收工都唔比我既>.<
攪到我遲左收工添~
好彩仲趕得切坐MTR到LCK~
今日約左人換公仔~
1隻熊大換2隻古士~
總算順利~
而家仲差1隻咋~
加油呀~^O^
換完公仔~就轉車到奧海城~
先到書店拎我預留既(留下士多)~
順道幫寶同事買寵物書(唐狗尾笑女)~
之後就行返過去會合BB,嘉塋,細妹~
今晚嘉塋男友TOBY都有份參與飯局~
今晚進軍德國菜~
Berliner - German Bar & Restaurant~
1人點1餸~
德國咸豬手~
黑森林火腿~蘑菇~松子仁配芝麻菜脆薄餅~
肉腸拼盤配燒薯及酸椰菜 ~
Sausage Platter ~
 煙三文魚德國黑麥包~
樣樣都好好味~
不過~有D咸囉~KAKA
飲品味道更感清新~
 邊食邊傾計~
真RELAX~
好味~好滿足既一餐~
食飽飽同BB~細妹慢步到旺角~
幫助消化~順便行下波鞋街~
無收穫~
仲行到成身汗~>.<
熱到暈呢~
行一陣坐小巴回家~
涼涼冷氣~睇陣電視~
真舒服~
今日都總算過得輕鬆舒服~
哈哈~
朋友與美食萬歲~~

今晚想食德國菜呀!(≧∇≦) 

沒有留言:

發佈留言