2014年7月14日星期一

世界盃過後

今早睇波睇到天光~
德國贏左冠軍啦~
買主客和就贏波輸盤~
買半場和同總冠軍就有錢落袋~
都算好運~
果球真係入得靚~
好精彩~
世界盃過後~將會變得清靜~
玩左成個月~
係時候抖下啦~
之後訓返個半鐘~
7點半起身返工啦~
好彩仲知醒咋~~
熊貓女又攰又眼訓~
返到公司忙碌做野~
一杯咖啡~精神起來~
總算捱得過~
原定今日下午放假陪奶奶覆診~
而家唔使索性銷假~
繼續返工~~
由於家中電腦尚未維修好~
只能暫時用公司電腦UPLOAD相上網啦~
文件堆積如山~
不急趕的~慢慢處理~
疲倦不堪~
放工快速閃人~
坐車到老人院探奶奶~
今日出院精神不錯~
每次到老人院也特別心噏~
上次朋友開車接我~我奕忍唔住~
失禮人前~
每行到果到都會眼濕濕~
唉~
還有排捱呢~
陪伴一陣~
買大拇指米線返屋企同蝦子餅開餐~
酸辣米線加口水雞~蒜泥白肉~
超好味呀!
之後我就幫鼠鼠沖涼~換木槺換糧~
而蝦子餅就幫我裝返電腦程式~
電腦終於強勢回歸~
不過~今晚應該都係無得用啦~
我已經好攰啦~
今晚應該早D訓啦!



沒有留言:

發佈留言